دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی

سانتریفیوژ آزمایشگاهی دستگاهی است که برای جداسازی اجزای مختلف یک سیال استفاده میشود. این کار با استفاده از چرخش سریع محلول در ظرف و در نتیجه باعث جداسازی مایعات با چگالی مختلف و یا مایعات از جامدات میشود.

در سانتریفیوژ آزمایشگاهی که از لوله های نمونه استفاده می کند ، شتاب شعاعی باعث می شود که ذرات متراکم تر در انتهای لوله ته نشین شوند ، در حالی که مواد با چگالی کم به بالا افزایش می یابد. سانتریفیوژ می تواند فیلتر بسیار موثری باشد که آلودگی هارا از بدنه مایع جدا میکند.

سانتریفیوژ ها را میتوان بر اساس نوع استفاده یا طراحی روتور طبقه بندی کرد در ادامه به بررسی برخی از انواع سانتریفیوژ ها و کاربرد آنها میپردازیم.

انواع سانتریفیوژ

سانتریفیوژ های آزمایشگاهی شامل سانتریفیوژهای بالینی ، سانتریفیوژهای فوق سریع واولتراسانتریفیوژهای آماده کننده با کارکرد های متمایز و ابزار های متفاوت اما همپوشانی هستند.

سانتریفیوژهای هماتوکریت برای اندازه گیری درصد حجم گلبول های قرمز در کل خون استفاده می شود.

ویژگی‌های دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی شرکت هستاران طب

  1. بدنه دستگاه از جنس فولاد بوده که ابتدا توسط دستگاه برش لیزر تمامی قسمت ها بریده شده و سپس با CNC خمکاری می گردد و با سیستم رنگاری پودری (الکترواستاتیک) رنگ آمیزی می شود.
  2. درب دستگاه از جنس فلکسی با ضخامت 10 mm می باشد که پس از تهیه از فروشگاه توسط دستگاه برش لیزر به شکل مورد نظر بریده و آماده نصب می گردد.موتور دستگاه طبق سفارش این شرکت توسط تولیدکنندگان داخلی با کیفیت بالا تولید می گردد.
  3. ترانس های کاهنده با دو ولتاژ v9 برای تغذیه مدار دیجیتال و v110 برای راه اندازی موتور می باشد که طبق سفارش از بازار تهیه می گردند.
  4. کاسه دستگاه و محفظه گردش هد که از جنس آلومینیوم بوده و توسط قالب مخصوصی با سیستم نورد کاری ساخته شده و سپس با پوشش الکترواستاتیک رنگ آمیزی می گردد.
  5. هد دستگاه از جنس فولاد می باشد که توسط این شرکت طراحی شده و ابتدا با سیستم لیزر بریده شده و پس از عملیات خمکاری CNC سخت کاری می گردد تا به حداکثر مقاومت کششی برسد.
  6. بسکت های دستگاه از جنس اولترامید بوده که با قالب و توسط دستگاه تزریق پلاستیک ساخته می شود که عملیات تزریق توسط افراد متخصص انجام می گیرد.

 

شرکت هستاران طب با سال ها تجربه در زمینه تولید و ارائه خدمات در رابطه با دستگاه های سانتریفیوژ آزمایشگاهی آماده ارائه خدمات به شما محققین، تولید کنندگان صنعتی و جامعه آزمایشگاهیان می باشد لذا خواهشمند در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نمایید. شما هم اکنون میتوانید برای خرید دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی با واحد فروش شرکت هستاران طب با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات تماس کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید